Гарантія

Гарантійні зобов'язання з мережевого обладнання та сервісне обслуговування

1. Загальні положення

  • У магазині Network Tools саме закон «Про захист прав споживачів» регулює умови гарантійних зобов'язань та сервісне обслуговування мережного обладнання;
  • Гарантійне зобов'язання на проданий товар передбачає проведення безкоштовного ремонту в період гарантійного строку або за неможливості ремонту заміну на повністю ідентичний товар;
  • Компанія-виробник несе повну відповідальність за якість продукції, що поставляється, так як кожна без винятку товарна позиція проходить обов'язкову перевірку на працездатність і якість виготовлення ще на заводі;
  • Оформлене гарантійне зобов'язання в магазині підтверджує законне право клієнта на проведення безкоштовного ремонту купленої несправної одиниці в авторизованому сервісному центрі компанії-виробника;
  • Тільки у сервісному центрі приймається рішення про прийняття чи відмову у гарантійному ремонті;
  • Гарантійний лист, заповнений працівниками нашого магазину при покупці, або гарантійний талон виробника (із зазначеними у ньому моделлю, серійного номера товару, гарантійного терміну та дати продажу) підтверджує гарантійні зобов'язання;
  • Умови гарантійного обслуговування набирають чинності відразу після оплати товару клієнтом у будь-який спосіб;
  • Магазин Network Tools тільки в окремих випадках, обумовлених в окремому порядку, візьме на себе зобов'язання щодо заміни гарантійного товару на ідентичний на час діагностики або ремонту. В інших випадках наша крамниця не бере на себе зобов'язання щодо заміни;
  • Лише покупець товару має право гарантійне обслуговування. При перепродажі товару немає автоматичного перенесення чи пролонгування гарантійних зобов'язань третій особі.

2. На яке мережеве обладнання поширюється гарантія, що надається, і на які терміни:

Гарантія поширюється весь перелік товарів, що представлені у магазині Network Tools. Винятком є деякі витратні товари, антени та прилади живлення. Терміни гарантійних зобов'язань встановлюються компанією-виробником та термін гарантії вказується у гарантійному талоні. Термін гарантії залежить від специфіки товару та гарантійної політики компанії-виробника і може становити від 3 до 24 місяців.

3. Умови повернення та обміну мережного обладнання

За умови, що пристрій Вам не підійшов, Ви зможете зробити обмін або просто повернути його протягом 14 діб після покупки його в магазині. Все відповідає Закону України "Про захист прав споживачів". При цьому потрібно розуміти, що обмін та повернення можливе за умови його належного вигляду:

  • пристрій, який був у вжитку;
  • упаковка має бути оригінальною і без пошкоджень;
  • наявність повного комплекту;
  • не повинно бути слідів використання пристрою, а саме тріщин, подряпин, вм'ятин, пошкоджень механічного типу
  • наявність непошкоджених заводських пломб

Обмін або повернення товару провадиться тільки в нашому офісі: вул.Оранжерейна, 3е, 3 поверх, з понеділка по п'ятницю, з 10:00 до 17:00. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі пристрій у повній комплектації та товарному вигляді, гарантійний талон з мокрим друком, чек або витратну накладну. Якщо оплата була здійснена електронним способом, у тому числі на LiqPay, достатньо назвати дату оплати і надати гарантійний талон.

4. Порядок та перелік умов прийому мережного обладнання на гарантійне обслуговування

Якщо помічено некоректну роботу обладнання або воно вийшло з ладу не з Вашої вини, тоді Ви маєте право повернути пристрій до магазину для надання гарантійного обслуговування. За умови, що дотримано правил пункту

Після того, як Ваш товар буде отримано, наші фахівці із сервісного центру проведуть попередню експертизу та оформлять висновок експертизи:

  • якщо пристрій було виведено з ладу з вини виробника, куплене Вами обладнання, відправиться в сервісний центр компанії-виробника на гарантійний ремонт. Терміни діагностики та ремонту можуть зайняти від 2-ух тижнів до 3-ох місяців. Залежить від місцезнаходження як самого сервісного центру, і характеру поломки. Після проведення всіх ремонтних робіт або заміни, пристрій повертається покупцю;
  • якщо у сервісному центрі описаних Вами проблем не було виявлено, то товар повертається покупцю;
  • якщо проблеми підтвердилися, але виникнення їх супроводжено з неправильною експлуатацією, воно використовувалося для вирішення завдань, не закладених у функціонал пристрою або, були виявлені сліди неправильної роботи самої системи, де працював пристрій, тоді товар повертається клієнту;
  • якщо обладнання було куплено не у нас, тоді воно не підлягає гарантійному обслуговуванню. Такий товар відправляється покупцю або за згодою клієнта може бути відправлено в ремонт на платній основі. З варіантами платного ремонту можна дізнатися у менеджера;
  • якщо пристрій вийшов з ладу з вини покупця через неправильну експлуатацію, тоді товар повертається покупцю або ж буде надано платний ремонт після попередньої згоди покупця;
  • якщо на пристрій не було передбачено гарантійного обслуговування або термін гарантії закінчився, цей пристрій ми повернемо клієнту або запропонуємо платний ремонт;
  • якщо пристрій вийшов з ладу не з вини компанії виробника, а, наприклад, у разі удару блискавки або перенапруги, тоді він буде відправлений покупцю або ми запропонуємо платний ремонт
  • Дотримано повної комплектації (обов'язково наявність потрібної інструкції, диска з ПЗ, додаткових аксесуарів тощо), наявність заповненого гарантійного листа або гарантійного талона від виробника, де вказано ПІБ покупця, назву пристрою, серійний номер та дату продажу. При цьому модель та серійний номер обладнання повинні відповідати моделі та серійному номеру, зазначеному у гарантійному аркуші чи талоні. Втрата гарантійного листа або талону на пристрій з гарантією може не стати проблемою, якщо в базі даних нашого магазину є запис із серійним номером обладнання та документ, що підтверджує його продаж на Ваше ім'я.
  • Пристрій має бути в оригінальній упаковці, якщо це передбачено гарантією. Упаковка повинна гарантувати безпеку транспортування до сервісного центру. Пристрої без оригінальної упаковки, крім товарів, що продаються без упаковки, новими не замінюються.
  • У пристрої повинні бути кожна із заводських пломб, написів, наклейок і маркувань. При цьому відсутні сторонні написи та наклейки.
  • Не повинно бути жодних слідів розкриття пристрою, проведення самостійних ремонтних робіт чи ремонту у неспеціалізованому сервісному центрі. Повинні бути відсутні сколи, тріщини та інші механічні пошкодження.
  • Не повинні бути сліди електричного пробою. Обов'язковою є відсутність пошкоджень вхідних ланцюгів та з'єднувальних проводів. Задимлення та інші порушення правил експлуатації стануть причиною відмови у гарантійному обслуговуванні.
  • Товар повинен супроводжуватись докладним описом кожного з виявлених дефектів. Необхідно зазначити ситуації, у яких виникали проблеми. Не забувайте, що усунути будуть лише ті дефекти, які вказані в описі.

Умови прийому мережного обладнання та інших придбаних у нас товарів на гарантійне обслуговування:

5. Комплектація товару не повна

Якщо комплектація не повна (відсутня кабель, диск з програмним забезпеченням, пристрій живлення або оригінальна упаковка), то на пристрій гарантія не поширюється. У такій ситуації можливий лише платний ремонт. Але можуть бути винятки в окремих випадках. Необхідно їх узгоджувати із нашими менеджерами.

6. Про строки та порядок проведення гарантійного ремонту

Ремонт за гарантією обладнання роблять на території компанії виробника або спеціалістами із сервісного центру виробника. Рішення про прийняття пристроїв гарантійне обслуговування приймають представники сервісного центру. Основою рішення є попередній огляд товару. Попередній огляд відбувається протягом 7 днів за умови, що сервісний центр знаходиться на території України. А якщо ні, то термін зростає до 3-х тижнів. Терміни гарантійного ремонту займають від 2-х тижнів до 3-х місяців. Терміни залежать від місцезнаходження виробника і особливостей несправностей товару, що надійшов.

Якщо в сервісному центрі майстрам не вдалося провести повноцінний ремонт виробу, тоді проводиться його заміна на новий. У разі відсутності аналогічної моделі на складі магазину і коли ця модель була знята з виробництва виробником, тоді покупець може взяти пристрій з аналогічними функціями за умови доплати різниці в ціні або вимагати повного повернення грошей. При заміні пристрою на новий, його гарантія оформляється з дня продажу першого.

7. Гарантійні зобов'язання не надаються:

  • якщо є пошкодження заводських пломб;
  • якщо закінчився термін гарантії;
  • якщо є механічні та інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій самого покупця та третіх осіб;
  • якщо було порушено правила експлуатації;
  • якщо є сліди несанкціонованого розтину, ремонту чи заміни внутрішніх компонентів пристрою;
  • якщо було змінено конструкцію чи схему товару;
  • якщо було видалено, змінено або неможливо встановити MAC адресу пристрою;
  • якщо неправильно заповнено або втрачено гарантійний талон;
  • якщо є виправлення в гарантійному талоні, помічені порушення або сліди переклеювання гарантійної наклейки або кількох;
  • якщо серійний номер не відповідає номеру, вказаному в гарантійному талоні або на упаковці;
  • якщо пристрій вийшов з ладу внаслідок впливу нього навколишнього середовища.
  • товари з випадковими ушкодженнями (дефектами, заподіяними клієнтами чи третіми особами);
  • пристрої з наявністю ушкоджень від природного явища та стихійного лиха;
  • товари з наявністю ушкоджень, що виникли внаслідок недбалого відношення (неправильний температурний режим, розлита рідина, запиленість, механічне пошкодження та при потраплянні всередину інших предметів);
  • пристрої, які отримали пошкодження від аварійного підвищення чи зниження напруги у мережі;
  • поломки, що виникли після неправильного підключення до електричної мережі;
  • поломки, що виникли через дефекти системи, в яку входив пристрій;
  • товари з ушкодженнями, що викликані використанням товару не за прямим призначенням або порушення правил експлуатації.

8. Гарантія не поширюється на:

  • товари з випадковими ушкодженнями (дефектами, заподіяними клієнтами чи третіми особами);
  • пристрої з наявністю ушкоджень від природного явища та стихійного лиха;
  • товари з наявністю ушкоджень, що виникли внаслідок недбалого відношення (неправильний температурний режим, розлита рідина, запиленість, механічне пошкодження та при потраплянні всередину інших предметів);
  • пристрої, які отримали пошкодження від аварійного підвищення чи зниження напруги у мережі;
  • поломки, що виникли після неправильного підключення до електричної мережі;
  • поломки, що виникли через дефекти системи, в яку входив пристрій;
  • товари з ушкодженнями, що викликані використанням товару не за прямим призначенням або порушення правил експлуатації.

9. Ремонт мережного обладнання після закінчення терміну гарантійного обслуговування

Післягарантійний ремонт, купленого у нас мережного обладнання, лише платний. З питань платного ремонту маршрутизаторів, точок доступу та іншого мережного обладнання звертайтесь за телефонами нижче.

При виникненні питань про сервісне обслуговування мережного обладнання, повернення або заміну просимо звертатися за консультацією до наших менеджерів.


Адреси та телефони Сервісних Центрів, де можна відремонтувати не гарантійне обладнання:

Keenetic /MTI м.Київ, бул. Івана Лепсе, 9, 0 (800) 330-354

D-Link /D-Link м.Київ, вул. Межигірська, 87-А /545-64-40

TP-Link / м.Київ, Проспект Перемоги 18, 2-й поверх (044) 590-51-77

APC, EATON, WD, ASUS /ERC м.Київ, вул. Марка Вовчка, 18а /230-34-84

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР UbiQuiti та Mikrotik / СЦ не гарантійний платний ремонт м.Київ, вул.Деревлянська, 16, тел.&&&&&&& Енжи оптікс!